.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Friday 6 April 2012

BitX20!

Ένα ακόμα BitX20 κατασκευάζεται και κάνει τις πρώτες του ρυθμίσεις στις Ραδιοερασιτεχνικές μπάντες.
Ανέλαβα να τελειώσω την κατασκευή και να το βάλω σε κουτί.
Ήδη το BFO δείχνει σταθερά κι ακίνητα 10.000Mhz!


Ενώ το VFO μεταβάλει την συχνότητα από 3990Mhz έως 4.470Mhz. Στην φωτογραφία βλέπετε 4.284,98Mhz.
Περιττό να αναφέρω ότι οι δύο συχνότητες αθροίζονται!
Η σταθερότητα δεν ικανοποιεί τα γούστα μου (το άφησα χτες βράδυ στους 14.285,00Mhz και μέχρι το πρωί είχε φτάσει τους 14.291,20Mhz) αλλά αφού περιορίσω το εύρος μπάντας εκεί που το θέλω, θα χρησιμοποιήσω NP0(negative-possitive zero) πυκνωτές και θα φρενάρω το τσούλημα! 
Βλέπετε τον μεταβλητό πυκνωτή τον οποίο χρησιμοποιώ ως ανιχνευτή band-spread.
Επίσης, έχουν γίνει ήδη δύο μετατροπές επάνω στο αρχικό σχεδιασμό του κυκλώματος και της πλακέτας.
Μεταξύ του Q5 και Q6 υπήρχε μιά zener 9.1V η οποία αντικαταστάθηκε από έναν σταθεροποιητή τάσεως 78L09 τον οποίο μπορείτε να δείτε μεταξύ 1ου και 2ου κίτρινου καλώδιου γεφύρωσης. Έχει τοποθετηθεί στην θέση όπου ευρισκόταν η 100Ωμ αντίσταση η οποία και αυτή αντικαταστάθηκε. Οι δύο τρύπες υπάρχουν και το μόνο που έχει να κάνει ο κατασκευαστής, είναι να ανοίξει μία ακόμα ανάμεσά τους για την γείωση του σταθεροποιητή. Ακόμα έχει καταργηθεί ο μεταβλητός πυκνωτής και την θέση του έχει πάρει η varicap MVAM109 και ένα ποτενσιόμετρο 10 στροφών.
Πάρα πολλές πληροφορίες εδώ Bitx20a Kit

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!